Vårdpersonal, konstnärer och kulturexperter från hela Norden och Baltikum samlades i Stockholm den 20–21 april 2026 för det andra nordisk-baltiska seminariet om konst i sjukhusmiljöer. Seminariet arrangerades vid Karolinska Universitetssjukhuset och Karolinska Institutet och fokuserade på hur konst kan bidra till ökat välbefinnande för patienter, anhöriga och vårdpersonal. Denna hemsida innehåller …
Månad: april 2026
Huvudområde